ویدئوهای آموزشی

مجموعه دندانپزشکی آرتمان درمان برای دستیابی به چشم انداز خود که پیشگام شدن در آموزش بهداشت دهان و دندان و کمک به ارتقای سلامت دهان و دندان در جامعه ایرانی است، اقدام به تهیه محتواهای صرفاً آموزشی و انتشار آن ها در سرویس های ویدئویی نماشا و آپارات کرده است.

آرتمان درمان در آپارات

هدف اصلی مجموعه آرتمان درمان ارتقای سلامت دهان و دندان در کاربران ایرانی است. ما معتقدیم که می توان افراد را با آموزش اصولی بی‌نیاز از درمان دندانپزشکی کرد. بنابراین رسالت اولیه ما آموزش بهداشت دهان و دندان است.

ویدئوهای بیشتری در انتظار شماست

مجموعه دندانپزشکی آرتمان درمان تعداد بیشتری ویدئوی آموزشی در خصوص بهداشت دهان و دندان در کانال آپارات آماده کرده است. در صورت تمایل برای مشاهده این ویدئو روی دکمه زیر کلیک کنید.

آرتمان درمان در نماشا

بعد از آموزش بهداشت دهان و دندان و کمک به افراد در راستایی دستیابی به بی‌نیازی از درمان، تلاش می کنیم درمان های دندانپزشکی را به شکلی کاملا محافظه کارانه انجام دهیم. اولویت ما در آرتمان درمان همواره حفظ حداکثری بافت و نسج دندان طبیعی مراجعان است. بنابراین در این بخش از ویدئوهای آموزشی هدفمان معرفی درمان های محافظه کارانه دندانپزشکی است. افرادی که به دندان طبیعی خود اهمیت می دهند و مایلند درمان هایشان کاملا طبیعی و محافظه کارانه (بدون تهاجم یا با حداقل تهاجم) صورت بگیرد می توانند این ویدئوها را مشاهده کنند.

ویدئوهای بیشتری در انتظار شماست

ما تعداد بیشتری ویدئوی آموزشی در خصوص درمان های محافظه کارانه دندانپزشکی در کانال نماشای خود آماده کرده ایم. به رایگان در نماشا عضو شده و ویدئوهای بیشتری مشاهده کنید.